Asiakastyytyväisyyskysely 2016 / Ferral Components Oy

Tämän kyselyn avulla pyrimme selvittämään Ferral Components Oy:n palvelun laatutason sekä tutkimaan asiakastyytyväisyyttä. Näin voimme kehittää toimintaamme vastaamaan entistä paremmin Teidän tarpeitanne. Lisäksi haluamme kuulla Teidän mielipiteenne siitä, mitkä ovat toiminnan kehittämisen tärkeimmän kohdat.

Kyselyn täyttöohjeet:
A Anna arvosana arvioitavista kohteista asteikolla 4-10 (4 =erittäin huono ja 10 =erinomainen). Mikäli et tunne kyseistä kohtaa, voit myös jättää vastaamatta
B Arvioi vielä kohteiden tärkeyttä. Merkitse vain kolme mielestänne tärkeintä kohtaa
1 = tärkein, 2 = toiseksi tärkein, 3 = kolmanneksi tärkein.

    Arvioitavat kohteet:

    Palvelualttius:
    0
    Asiantuntemus:
    0
    Asiakkaan tarpeiden huomioiminen:
    0
    Palvelujen monipuolisuus:
    0
    Ongelmatilanteiden ratkaisukyky:
    0
    Tuotteiden laatu:
    0
    Toimitusvarmuus:
    0
    Toimitusnopeus:
    0
    Hintataso kilpailutilanteessa:
    0
    Yrityskuva:
    0

    Kolme mielestänne tärkeintä kohtaa:

    1. Tärkein
    2. Toiseksi tärkein
    3. Kolmanneksi tärkein

    Kehittämisehdotukset:

    Nimi (ei pakollinen)

    Sähköposti (ei pakollinen)